تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 
چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : ADMN

در حالی که ساعت های هوشمند و حواشی مربوط به کاربردشان قسمت عظیمی از اخبار فناوری را به خود اختصاص داده، شرکت FiLIP، با محصولی منحصر به فرد، خود را برای ورود به بازار آماده

می کند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : ADMN

وقتی به نمودارهای بازار سهام بنگریم، مشخص می شود که HTC، این تولیدکننده تلفن های هوشمند، از سال ۲۰۱۱ به این طرف ۹۰٪ ارزش خود را از دست داده ولی با این حال، هنوز از نظر خریداران احتمالی گران است.

 


ادامه مطلب ...

در یکی دو سال گذشته، شرکت های جامانده از کاروان فناوری های موبایل، یکی پس از دیگری به تصاحب شرکت های بزرگتر در آمده اند. ابتدا موتورولا توسط گوگل بلعیده شد و چندی پیش هم مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خرید. دعوا بر سر تکه و پاره کردن بلکبری نیز همچنان ادامه دارد.

 
حال به نظر می رسد اچ تی سی هم در چنین گردابی افتاده باشد و همان طور که پیش تر نوشتیم، شمارش معکوس برای پایان این شرکت نیز شروع شده.
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : ADMN

 

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت های هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : ADMN

 

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۶ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۵ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

 

نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام "کاپر کنیِن" می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی "توربو" او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش "جیم" آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام "مایلز درِد" جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام "استیل"، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام "فرِس"، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی "استیل" وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …



ادامه مطلب ...

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۰٫۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v0.1



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : ADMN

Verdict Day یک عنوان روباتیک و محبوب است که حوادث آینده و جنگ هایی را بر سر منابع ارزشمند طبیعی در آینده را نشان می دهد.این عنوان دارای یک بخش چند نفره زیبا و غنی می باشد که شمل می توانید با دوستان خود به بازی کردن این عنوان و تسخیر مناطق و منابع مختلف بپردازید و اما اگر شما بازی کردن به صورت تک نفره و آفلاین را ترجیح می دهید سازندگان در این بازی AI ها و یا هوش مصنوعی هایی را برای بازی کردن این عنوان به صورت تک نفره نیز برای شما قرار داده اند. لازم به ذکر است که این عنوان شامل یک بخش و حالت اپراتو {Operator mode} می شود که به شما زاویه دیدی از بالا می دهد یا به اصطلاح بازی را تبدیل به حالت top-down game می کند که به شما اجازه ی مشاهده ی کابین افراد و گیمر های دیگر و نیز علامت گذاری اهداف و نقاط مختلف را به صورت real-time را می دهد..

Armored Core Verdict Day PS3-DUPLEX

 

Armored Core Verdict Day ps3 cover دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای PS3



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : ADMN

 

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …



ادامه مطلب ...

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۸ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

 



ادامه مطلب ...

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 XBOX360-FAIZY | Region Free

 

FIFA 14 xbox360 cover دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360



ادامه مطلب ...

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید



ادامه مطلب ...

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

fxcamera classic android بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0   اندروید



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 25104
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 25104
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید