تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : ADMN

نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید. 

 

icare format recovery بازیابی اطلاعات فرمت شده iCare Format Recovery Pro 5.2



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 22:25 ::  نويسنده : ADMN

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stable



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : ADMN

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

 

در مسیری متفاوت :
مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.
چند سال به سرعت گذشت و همه چیز به طور قابل توجهی آرام شده بود و همچنین خبر چندان خاصی نیز از این بازی نبود. تا این که ۲K با دیدن موفقیت های یکی دیگر از بازی های این سری با نام XCOM: Enemy Unknown که توسط استدیوی Firaxis در سال گذشته عرضه شد و یک بار دیگر جهانی را در مقابل بیگانگان نشان می داد ، در عقاید خود برای آن عنوانی که در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرده بود تغییراتی به وجود آورد.
حال استدیوی ۲K Marin آمده تا با رونمایی از بازی The Bureau: XCOM Declassified نشان بدهد که در این چند سال گذشته مشغول انجام کار بر روی چه بازی بوده اند. دیگر خبری از یک شوتر اول شخص با این بازی نخواهد و در عوض تبدیل به یک شوتر سوم شخص تاکتیکی شده است که به مانند دو بازی Rainbow Six و Brothers in Arms رهبری بر روی تیم خود حرف اول را در بازی می زند. این بازی نه یک استراتژی نوبتی است و نه عنوانی در سبک شوتر run-and-gun می باشد ، بلکه در حقیقت چیزی بین این دو سبک می باشد.

ویژگی Battle Focus این اجازه را به شما می دهد که کارهایی مانند مانور و موقعیت هم تیمی های خود را میدان جنگ به مانند واقعیت در نظر بگیرید. بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از این ویژگی بر روی کارهایی مانند اولویت بندی بر روی هر هدف و استفاده از قدرت و توانایی هایی که هر کدام از یارهایشان دارند نیز متمرکز شوند. همچنین می توانید بازی را متوفق کرده و برنامه هایتاکتیکی برای خود بسازید مثلا در یک میدان نبرد می توانید هر کدام از یارهای خودتان را در یک  منطقه قرار دهید و نحوه ی حرکتشان را هم مشخص کنید سپس با فعال کردن بازی می توانید از زاویه ی بالا مشاهده کنید که آن ها چگونه همان طور که شما به آن ها دستور داده اید به خوبی از پس وظیفه ی خود برخواهند آمد. به علاوه برای راحت تر شدن بیشتر شما می توانید با استفاده از ویژگی Battle Focus زمان را آهسته کرده و به یارهای خود راحت تر دستورات بدهید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : ADMN

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود بازی فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

 

password دانلود بازی فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوترلینک دانلود – 42 مگابایت | لینک کمکی

 

درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 25022
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 25022
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید