تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 

دانلود رایگان پوستر با کیفیت از برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

بیستمین دوره رقابتهای جام جهانی فوتبال از بامداد 23 خرداد 1393 آغاز خواهد شد

برنامه کامل و ساعت مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

در این پست اینفوگرافیک مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل رو برای علاقمندان به فوتبال آماده کردیم. این بازی ها به مدت یک ماه در 12 شهر برزیل از 23 خرداد امسال (93) پی گیری خواهد شد و چشم میلیون ها بیننده علاقه مند به مستطیل سبز را به خود خیره خواهد کرد.

Doostiha.IR

32 تیم حاضر در این رقابتها در 8 گروه‌ به رقابت خواهند پرداخت:
گروه A: برزیل، کرواسی، مکزیک و کامرون
گروه B: اسپانیا، هلند، شیلی و استرالیا
گروه C: کلمبیا، یونان، ساحل عاج و ژاپن
گروه D: اروگوئه، کاستاریکا، انگلیس و ایتالیا
گروه E: سوئیس، اکوادور، فرانسه و هندوراس
گروه F: آرژانتین، ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگووین
گروه G: آلمان، پرتغال، آمریکا و غنا
گروه H: بلژیک، روسیه، کره‌جنوبی و الجزایر



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : ADMN

پاناسونیک امروز از سری AS530 تلویزیون‌های HDTV با رابط کاربری Life+Screen خود رونمایی کرد. این سری در چهار مدل و با صفحه‌نمایش‌های 1080p LED در رده‌های 39 اینچ تا 60 اینچ معرفی شده‌اند.


استفاده از ویژگی اختصاصی کمپانی پاناسونیک تحت عنوان Beyond Smart در ساخت این سری، نوید تصویری با وضوح بالا را برای تلویزیون می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این سری، استفاده از رابط کاربری هوشمند My Home Screen است که در مجموع قیمتی مناسب را برای مشتری به ارمغان آورده است.
 تنظیم Home Screen با فرمان صوتی و همچنین دسترسی به محتواهای ویدیویی، نرم افزار و بازی‌های گوناگون در اینترنت، ازجمله قابلیت‌هایی است که از هر تلویزیون مدرن انتظار می‌رود.
شاید جذاب‌ترین ویژگی سری AS530 قابلیت Swipe & Share آن باشد که کاربران دستگاه‌های iOS و اندروید را قادر می‌سازد با ضربه انگشت، عکس و ویدیو بین تلویزیون و تبلت یا موبایل خود تبادل کنند.
علاوه بر ویژگی‌های بسیار مثبت نرم‌افزاری، این تلویزیون ها از لحاظ سخت‌افزاری تا اندازه‌ای محدودند و تنها دارای دو ورودی HDMI هستند که در مقایسه با اغلب تلویزیون‌های مدرن امروزی یک ضعف به حساب می‌آید.


از دیگر ویژگی‌های سری AS530 می‌توان به دارا بودن WiFi با پشتیبانی از DLNA، دو ورودی USB و استفاده از فناوری Backlight Blinking اشاره کرد که تصاویری روانتر و بدون تاری را هنگام حرکت سریع اشکال به وجود می آورد.
این سری در چهار مدل و اندازه ارائه می‌شوند:
•    مدل TC-39AS53OU با صفحه نمایش 38.5 اینچی و قیمت 549.99 دلار
•    مدل TC-50AS530U با صفحه نمایش 49.5 اینچی و قیمت 899.99 دلار
•    مدل TC-55AS530U با صفحه نمایش 54.5 اینچی و قیمت 1099.99 دلار
•    مدل TC-60AS530U با صفحه نمایش 59.5 اینچی و قیمت 1399.99 دلار
بزرگترین مدل تا اواسط ماه برای فروش آماده می‌شود اما دیگر مدل‌ها هم اکنون در وب‌سایت پاناسونیک برای فروش قرار داده شده‌اند.

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : ADMN

اگر شما هم جزو آن دسته کسانی هستید که همیشه آرزو داشتید گوشی پرچم دار HTC را با همان مشخصات فنی در پکیجی ارزان‌تر پیدا کنید باید بدانید که HTC قصد برآورده کردن آرزوی شما را دارد.



شاید بعضی‌ها وجود بدنه فوق‌العاده زیبا و با کیفیت HTC ONE M8 را یکی از دلایل اصلی فروش این تلفن هوشمند بدانند که البته چنین کیفیتی تنها با پرداخت بهای سنگین برچسب قیمت این گوشی امکان پذیر است. تعداد زیادی از خریداران فقط به خاطر همین قیمت گزاف از خرید این گوشی منصرف می‌شدند. تعداد دیگری نیز به این بدنه فلزی با کیفیت احتیاجی نداشتند و تنها می‌خواستند قیمت این گوشی معقول‌تر باشد. علاوه بر این رقابت در زمینه قیمت با محصولات پلاستیکی سامسونگ نیز برای HTC دشوار بود.
گفته می‌شود که HTC M8 پلاستیکی از لحاظ مشخصات فنی تفاوتی با M8 فلزی نخواهد داشت و تنها تفاوت در جنس بدنه آن‌ها خواهد بود.
قیمت این محصول نیز در حدود 483 دلار خواهد بود که با توجه به قیمت 700 دلاری ONE M8 فلزی که حتی در بعضی نقاط تا 853 دلار نیز به فروش می‌رسد، قیمت قابل قبولی دارد.

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : ADMN

هر روز خبری جدید و سندی جالب از دادگاه اپل و سامسونگ به بیرون درز پیدا می‌کند. یکی از موارد جالبی که هفته‌ی گذشته در دادگاه این دو ارائه شد، سندی داخلی از شرکت گوگل بود تا پای این شرکت نیز به نوعی به دعوای آنها باز شود.


این سند که با نام Android Project Software Functional Requirements آماده شده بود، نشان می‌دهد که اندروید قبل از ارائه آیفون در سال 2006 به چه شکل بوده است. این سند در آن زمان به سازندگان سخت افزارها ارائه می‌شد تا بتوانند سخت افزارهایی سازگار با سیستم عامل جدید گوگل طراحی کنند.
طبق این سند اندروید در آن زمان سیستم عاملی بر مبنای لینوکس 2.6 بود و از صفحه‌نمایش‌های لمسی نیز پشتیبانی نمی‌کرد. در قسمتی از این سند آمده است: «صفحه نمایش لمسی پشتیبانی نخواهد شد. این سیستم عامل با صفحه کلیدهای امروزی دکمه‌ای سازگاری دارد، هرچند اساساً هیچ چیزی نمی‌تواند مانع توسعه‌ی این محصول برای پشتیبانی از صفحه‌های لمسی در آینده باشد.»
 از دیگر نکات ذکر شده در این سند استفاده گوگل از فرمت FAT 32 مایکروسافت است؛ حرکتی که بعدها مایکروسافت با گرفتن هزینه‌هایی در قبال ارائه لایسنس آن به سازندگان سخت افزار، اشتباه بودنش آشکار شد.
در عین حال اندروید در تعدادی از ویژگی‌ها از جمله پشتیبانی از ویجت‌ها و نرم‌افزارهای موسوم به Third Party (سازنده هایی غیر از گوگل) خصوصیات نسخه‌ی اولیه را حفظ کرده است.

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : ADMN

سلام تولد وبلاگ باتاخیر مبارک خدا رو شکر امثال بازدید خوبی داشتیم ولی مطمئنم سال های دیگه قوی تر از اینا کار میکنیم

 

توجه:[تاریخ تولد وبلاگ 21 فروردین بود]

 

 

 

 

 

 

با تشکر مدیر وبلاگ

مسعود چالاکی

1392-01-25

شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : ADMN

انتظار می‌رود نوکیا لومیا 630 که شایعات زیادی در مورد آن گفته شده بود، در دوم ماه آوریل سال جاری در کنفرانس BUILD رونمایی شود. در واقع، در این کنفرانس هم از گوشی‌های جدید نوکیا و هم از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز پرده‌برداری خواهد شد. در تصویر پایین می‌توانید برخی از ویژگی‌های جدید ویندوزفون 8.1 مانند بخش Action Center و قسمت نویگیشن این سیستم‌عامل را مشاهده نمایید.


پیش‌بینی می‌شود که نوکیا لومیا 630 دارای صفحه نمایشی 4.5 اینچی با دقت 480x800 پیکسل باشد و نتیجتا تراکم پیکسلی 207ppi را ارائه ‌دهد. درون این گوشی یک پردازنده‌ی Snapdragon 400 قرار دارد که دستورات را با سرعت 1.7 گیگاهرتز پردازش می‌کند. همچنین یک رم یک گیگابایتی این پردازنده را همراهی می‌کند. اگر شما از تصاویر منتشر شده از این گوشی شگفت‌زده نشدید، باید بگوییم که این گوشی از یک لایه‌ی محافظ بهره می‌برد که نقش محافظ صفحه نمایش را برای این گوشی بازی می‌کند.
در نهایت تا چند روز دیگر، شاهد معرفی گوشی‌های جدید نوکیا یعنی لومیا 630 و 930 و ویندوز فون نسخه‌ی 8.1 در کنفرانس BUILD خواهیم بود.

شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : ADMN

شرکت مایکروسافت در اقدامی جالب، هدیه ای بزرگ برای گیمرهای بدون کنسول بازی به ارمغان آورده است. این محصول شرکت مایکروسافت که به نام Kinect 2 برای PC شناخته می‌شود، قرار است در تابستان سال جاری روانه‌ی بازار شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در واقع نمی‌توان کینکت 2 برای PC را یک محصول انقلابی از این شرکت دانست چرا که مشابه این دستگاه را همراه با محصول پیشین شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One دیده بودیم. مایکروسافت از این دستگاه اطلاعات کاملی را بروز نداده اما در رونمایی انجام شده از این دیوایس، به معرفی مختصری از مشخصات، عملکرد و ظاهر آن پرداخته است.


همان طور که در عکس تماشا می‌کنید، کینکت 2 برای PC تفاوت ظاهری کوچکی با کینکت در Xbox One دارد. در کینکت 2 برای PC دیگر خبری از لوگوی سبز رنگ ایکس باکس نیست. همچنین کینکت 2 دارای همان توانایی‌های هسته‌ی موجود در Xbox One است که شامل ویژگی‌هایی مانند افزایش زاویه‌ی دید تماشا، افزایش سطح ژست‌های حرکتی برای دقت بیشتر کنترل و تکنولوژی تشخیص صدای پیشرفته می‌باشد. خروجی این کینکت از طریق درگاه USB نسخه‌ی 3 می‌باشد بنابراین مشکل زیادی در رد و بدل کردن اطلاعات نخواهید داشت. در نهایت مایکروسافت بر این باور است که شانس برای تجربه های انقلابی با این سنسور جدید بیشتر خواهد بود.

شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : ADMN

به تازگی دیاگرامی در صفحات وب منتشر شده که نشان دهنده‌ی برآوردی از مشخصات فیزیکی اسمارت فون نسل بعدی اپل، یعنی آیفون 6 می‌باشد. این مدرک به طور واضح نشان می‌دهد که اسمارت فون نسل بعدی منتشر شده از کوپرتینو مجهز به صفحه نمایشی بزرگ‌تر از آیفون 5S خواهد بود.

بر طبق این دیاگرام افشا شده، آیفون 6 دارای ابعاد 150 در 85 میلی متر می‌باشد که این ابعاد نشان از وجود رقیبی برای سامسونگ گلکسی Note 3 و سونی اکسپریا Z Ultra است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اپل هم عزم خود را جزم کرده تا به رسته‌ی فبلت ها ورود کند.


این سند درز کرده مهر تأییدی بر شایعات گذشته در مورد سایز نسل بعدی آیفون نیز می‌باشد. همچنین ما هم همانند شما چندین دفعه درباره‌ی ارائه دو نسخه آیفون با صفحه نمایش بزرگ در گذشته شنیده بودیم که در نیمه‌ی دوم سال جاری ارائه خواهد شد. در هر حال، برای دیدن آیفون یا آیفون های بعدی باید تا اواخر تابستان 93 منتظر بمانیم.

شاید بسیاری از شما با نمایشگرهای E Ink آشنایی داشته باشید. این نمایشگرها به طور اختصاصی برای مطالعه متون طراحی و تولید، و در دستگاه های کتاب‌خوان، تلفن‌های هوشمند و تبلت ها تعبیه می‌شوند. با این که این نمایشگرها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند، هنوز نتوانسته‌اند جایگزین کاغذهای معمولی شوند. حال سونی وارد این بازی شده و قصد دارد با تجاری کردن کاغذ دیجیتالی (Digital Paper)، نبض این بخش از بازار را در دست بگیرد.



سونی سال گذشته به طور اجمالی از کاغذ دیجیتالی 13 اینچی خود پرده برداشت. ظاهرا این محصول شگفت انگیز در مسیر تجاری شدنش تا چند ماه دیگر رسما به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. این کاغذ دیجیتالی برای محیط کار و همچنین محیط‌های آموزشی یک گجت ایده آل به نظر می‌رسد. تنها یک مشکل وجود دارد، آن هم قیمت بالای این محصول است. در حال حاضر قیمتی معادل 1100 دلار برای کاغذ دیجیتالی سونی تعیین شده؛ قیمتی که برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار سنگین است.


این کاغذ دیجیتالی 13 اینچی تنها کمی بیش‌تر 350 گرم وزن دارد و نمایشگر آن از رزولوشن بالای 1200 در 1600 بهره می‌برد. در این نمایشگر امکان استفاده از قلم استایلِس و همچنین تشخیص دست خط وجود دارد و در آن از نور پس زمینه یا همان بکلایت خبری نیست. به لطف اندازه بزرگ این نمایشگر، کاربر از بزرگنمایی یا اسکرول های گاه و بیگاه صفحه نمایش بی نیاز می‌شود. سونی ادعا کرده که شارژ باتری این کاغذ هوشمند و دیجیتالی تا 3 هفته دوام می‌آورد. این وسیله به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان ارتقای حافظه آن نیز وجود دارد. در مورد این کاغذ هوشمند همه چیز رویایی به نظر می‌رسد به جز قیمت آن!

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام مجموعه نرم افزاری محبوب مایکروسافت، یعنی آفیس، به آیپد راه پیدا کرد. اپلیکیشن آفیس موبایل نیز برای استفاده در آیفون و اندروید کاملا رایگان شد.



چند سالی بود که شایعه توسعه نسخه اختصاصی آفیس برای آیپد شنیده می‌شد. حتی مایکروسافت نسخه مخصوص آیفون را نیز منتشر کرد. با این حال، ارائه نسخه اختصاصی برای آیپد همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشت. تا جایی که این اقدام بارها از سوی مسئولین مایکروسافت انکار شد. اما در یکی دو ماه اخیر خبرهای خوشحال کننده ای در این مورد به گوش رسید، تا این که مایکروسافت بالاخره مجموعه نرم افزاری آفیس خود را به طور رسمی برای آیپد منتشر کرد.


از قرار معلوم نسخه مخصوص آیپد سه اپلیکیشن محبوب ورد، پاورپوینت و اکسل را در بر خواهد داشت. کاربران آیپد می‌توانند به طور رایگان اسناد تولید شده توسط مایکروسافت آفیس را مشاهده کنند. اما برای ویرایش و ساخت اسناد جدید به اشتراک آفیس 365 نیاز خواهند داشت. در یک کلام، آفیس مایکروسافت به مانند آی ورک اپل، برای کاربران آیپد رایگان نخواهد بود.
اما خبر جالب‌تر این که مایکروسافت از این به بعد به صاحبان دستگاه های اندرویدی و کاربران آیفون اجازه می‌دهد به طور کاملا رایگان از اپلیکیشن آفیس موبایل (Office Mobile) استفاده کنند. این بدان معناست که از این به بعد برای استفاده از اپلیکیشن آفیس برای اندروید و آیفون نیازی به خرید اشتراک آفیس 365 نیست. مایکروسافت عزمش را جزم کرده تا با اتخاذ رویکردی نو در عرصه نرم افزار، نام پرآوازه خود را برای سال‌های متمادی حفظ کند.
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : ADMN

شرکت هوندا به تازگی از موتور سیکلت جدید خود با نام Vultus NM4 در نمایشگاه موتورسیکلت اوزاکا رو نمایی کرده است.



طراحی موتورسیکلت Vultus NM4 که در آن از انیمیشن ژاپنی محبوب Akira الهام گرفته شده است و شباهت آشکار خطوط زاویه دار و اشکال هندسی با گوشه های تیز را به وضوح در طراحی این موتورسیکلت با موتورسیکلت Akira می توان دید، توسط تیم طراحی جوان هوندا که همگی بین بیست تا سی سال بوده‌اند صورت گرفته است.
در زیر پوست این بدنه فضایی یک موتور 745 سی سی دو سیلندر قرار دارد که قوای محرکه این اسب آهنی را فراهم می‌کند و در کنار یک گیربکس دو کلاچه قرار گرفته که هر دو از موتورسیکلت دیگر هوندا با نام NC750X به عاریه گرفته شده‌اند. راکب این موتورسیکلت می‌تواند بین دو حالت تعویض دنده دستی و اتوماتیک حالت مطلوب را انتخاب نماید. ممکن است این قابلیت از نظر شما جدید باشد اما این فناوری حدود 5 سال است از سوی هوندا در محصولات این شرکت گنجانده شده است. موتور دو سیلندر این وسیله توانایی تولید 54 اسب بخار را دارد و این موتورسیکلت به کمک آن قادر است با یک باک پر حدود سیصد کیلومتر را بپیماید.
البته هنوز هوندا تولید این موتور سیکلت را به طور رسمی تایید نکرده است ولی مسلما چنین طراحی جدید و جذابی از سوی قشر جوان با استقبال مواجه خواهد شد.



شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : ADMN

شرکت مایکروسافت به تازگی در اقدامی جالب سورس کد برنامه های MS DOS 1.1 و 2.0 و Microsoft Word را منتشر نموده است.




مایکروسافت که معتقد است کودکان امروز آینده فردای ما هستند تصمیم گرفته تا با همکاری با موزه تاریخ کامپیوتر، سورس کد دو برنامه بنیادی MS DOS و Microsoft Word را در اختیار عموم قرار دهد.
ریشه سیستم عامل MS DOS با نام مستعار Chess، به سال 1980 بر می‌گردد زمانی که شرکت IBM از مایکروسافت خواست تا سیستم عاملی برای کامپیوترهای این شرکت طراحی کند. نرم افزار Microsoft Word نیز برای سیستم عامل ویندوز، اولین بار در سال 1989 عرضه شد که توانست تنها ظرف مدت چهار سال نصف بازار نرم افزارهای پردازش متن را به خود اختصاص دهد. هر کدام از این نرم افزارها در زمان عرضه خود یک سر آغاز بسیار خوب را هم برای مایکروسافت و هم برای صنعت کامپیوتر رقم زده‌اند.
آقای "لن شاستک" مدیر موزه تاریخ کامپیوتر در این باره گفته: "ما فکر می‌کنیم که حفظ کردن سورس کدهای تاریخی و مهمی مانند این دو نرم افزار، کلید درک چگونگی یکپارچگی نرم افزارها با زندگی ماست ".
پیش از این نیز موزه اقدام به انتشار سورس کد نرم افزار Photoshop 1.0.1 متعلق به سال 1989 کرده بود.

شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:24 ::  نويسنده : ADMN

Despicable Me 2 BDRip (2013) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

|نسخه کاملا سالم انیمیشن، بدون تاخیر در دقایق ۶۵ و ۸۸ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

despicable me 2 cover glory small دانلود دوبله گلوری انیمیشن من شرور 2 – Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

ناظر کیفی دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:24 ::  نويسنده : ADMN

ترول خفن و خنده دار

دانلود رایگان سریال شمس العماره

کارگردان: سامان مقدم | موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: 1388 | تعداد قسمت ها: 49

فرمت: MP4 | حجم: 280 مگابایت

خلاصه داستان:
لیلا (هانیه توسلی) دختریست لجباز و استقلال گرا که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد، در هنگام جشن عروسی شکور (پسرعمه لیلا)، پدر لیلا در اثر خوردن شیرینی (بیماری دیابت) فوت می کند، او پیش از این وصیت نامه ای را به همراه خواهر خود شمسی (مهرانه مهین ترابی) تنظیم می‌کند که طبق آن اگر لیلا با خواستگار مورد نظر ایشان در میان 12 نفر ازدواج کند، تمام شمس العماره به او می رسد. لیلا از اینکه این یک نفر شخص “نشان شده” کدام است بی خبر است و با این داستان پای خواستگارهای مختلف به خانه باز می شود.

بازیگران:
هانیه توسلی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، فرهاد آئیش، مرجانه گلچین، ملیکا شریفی نیا، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی و ندا مقصودی، سروش صحت، نیما شاهرخ شاهی، نیما بانکی، علی قربان‌زاده، کوروش تهامی، کامران تفتی و امین حیایی



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال بسیار زیبای “چک برگشتی” با کیفیت عالی TVRip

13 قسمت کامل با لینک مستقیم و با فرمت AVI

به درخواست “حسین” از کاربران گرامی

دانلود کامل سریال چک برگشتی با کیفیت بالا

کارگردان: سیروس مقدم | ژانر: طنز اجتماعی

تعداد قسمت ها: 13 قسمت | سال پخش: نوروز 91

فرمت: AVI | میانگین حجم: 250 مگابایت | مدت زمان: 40 دقیقه

خلاصه داستان:
امیر جعفری در این سریال نقش جوانی به ‌نام لطیف را دارد که به ‌تازگی از زندان آزاد شده‌است. او قصد دارد با فراموش کردن سو‌‌ء‌سابقه خود برای امرارمعاش شغل تازه‌ای دست و پا کند، ولی به ‌هر جا که می‌رود، به‌ خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی‌شود به او کار دهد. او به هرجا که می‌رود، با در بسته روبه‌رو می‌شود. مشکلات او اما با ماجرای یک چک برگشتی دوبرابر می‌شود.

بازیگران:
امیر جعفری، هدایت هاشمی، ریما رامین‌فر، هومن برق نورد، بهاره رهنما، یوسف صیادی و…

 



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : ADMN

دانلود رایگان سریال طنز “نقطه سر خط” با کیفیت عالی TVRip

به درخواست “پانـتـه آ” از کاربران گرامی سایت

27 قسمت کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال نقطه سر خط با کیفیت بالا

کارگردان: سعید آقاخانی | موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: 1390 | مدت زمان: 45 دقیقه

فرمت: AVI | حجم: 250 مگابایت

خلاصه داستان:
داستان سریال درباره کارمندی است که بعد از مدت‌ها تقاضای وام او مورد موافقت قرار میگیرد، اما همزمان حکم بازنشستگی اش صادر می شود و این مساله، ماجراهایی را برای شخصیت‌های داستان به وجود می آورد.

بازیگران:
حمید لولایی، علی صادقی، مریم سعادت، اشکان اشتیاق، مرجانه گلچین و…



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز و بسیار زیبای “عید امسال” با کیفیت TVRip

با لینک مستقیم در 13 قسمت کامل محصول 1387

به درخواست عرفان از کاربران گرامی

دانلود رایگان سریال تلویزیونی عید امسال

کارگردان: سعید آقاخانی | موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: 1387 | تعداد قسمت ها: 13

فرمت: AVI | حجم: 200 مگابایت

خلاصه داستان:
داستان مجموعه تلویزیونی «عید امسال» که از مضمون طنز برخوردار است و درباره اتفاقاتی است که در ایام نوروز برای یک خانواده رخ می‌دهد.

بازیگران:
مهران غفوریان، مجید صالحی، بهنوش بختیاری، بیتا سحر خیز، علی صادقی، محسن قاضی مرادی



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال بسیار زیبای “شوق پرواز” با کیفیت عالی TVRip

24 قسمت کامل با لینک مستقیم و فرمت پخش AVI

به درخواست “مسلم” از کاربران گرامی

دانلود رایگان سریال شوق پرواز با کیفیت عالی

کارگردان: یدالله صمدی | موضوع: زندگی شهید عباس بابایی

سال پخش: 1390 | تعداد قسمت ها: 24 قسمت

فرمت: AVI | حجم: 280 مگابایت

درباره سریال:
شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

بازیگران:
شهاب حسینی، الهام حمیدی، اکبر عبدی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی، شهرام حقیقت دوست و…



ادامه مطلب ...

 

Spanish League 2014  Real Madrid Vs Barcelona 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

RealMadrid v Barcelona دانلود مسابقه فوتبال رئال مادرید و بارسلونا Real Madrid v Barcelona

 

این مسابقه در ۲۳ مارس ۲۰۱۴ از هفته ۲۹ لالیگا بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که نتیجه این بازی ۴ – ۳ به سود بارسلونا به پایان رسید . گل های این بازی را اینیستا و مسی(۳بار) برای بارسلونا و رونالدو و بنزما(۲بار) برای رئال مادرید به ثمر رساندند . هم اکنون می توانید بازی تیم های رئال مادرید و بارسلونا را با کیفیت عالی از این سایت  دریافت نمایید .



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال بسیار زیبای “تکیه بر باد” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم و 26 قسمت کامل با فرمت AVI

به درخواست بسیاری از کاربران سایت

دانلود مستقیم سریال تکیه بر باد با کیفیت عالی

کارگردان: محمود معظمی | موضوع: ملودرام، اجتماعی، خانوادگی

سال انتشار: 1391 | پخش شده از شبکه تهران

تعداد قسمت ها: 26 قسمت

حجم: 250 مگابابت

خلاصه داستان:
این مجموعه درباره دختری به نام عاطفه که با قبول شدن در دانشگاه، از شیراز به تهران می‌آید و با مردی (مهدی فخیم زاده) که هم سن پدرش است، آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند.

بازیگران:
فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، گلاره عباسی، نگین معتضدی و…



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز و بسیار زیبای “مسافران” با کیفیت عالی TVRip

69 قسمت کامل با لینک مستقیم و با فرمت پخش AVI

به درخواست بسیاری از کاربران سایت

دانلود سریال طنز مسافران با لینک مستقیم

کارگردان: رامبد جوان | موضوع: طنز | سال پخش: 1388

تعداد قسمت ها: 69 | مدت زمان: 35 دقیقه

فرمت: AVI | حجم: 250 مگابایت

خلاصه داستان:
مجموعه تلویزیونی مسافران، داستان موجودات فضایی ای هست که می خواهند زمین را تصرف کنند ولی قبل از آن میخواهند با فرهنگ زمینی ها آشنا شوند. آنها یک زوج و یک دختر و یک ربات انسان نما را به زمین می فرستند و آنها در خانه دو برادر به نامهای فرخ و فرید ساکن میشوند و تظاهر میکنند از سوئد آمده اند. فرید یک نویسنده است و مشکلات بسیار فراوانی دارد. او در ادامه متوجه میشود که آنها فضایی هستند. در هر داستان این سریال در مورد یکی از عادات بد انسانها بحث میشود و در پایان آن داستان بهرام (محقق گروه) گزارش خود را به کنفدراسیون میفرستد

بازیگران:
رامبد جوان، حمید لولایی، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، محمد حسن معجونی، حامد کیازال و…



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال بسیار زیبای “دارا و ندا” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم پخش شده در نوروز سال 1389

به درخواست “هستی” از کاربران سایت

دانلود مستقیم سریال دارا و ندار با کیفیت بالا

کارگردان: مسعود ده نمکی | موضوع: طنز اجتماعی

تعداد قسمت ها: 14 | سال پخش: 1389

فرمت: MP4 | حجم: 300 مگابایت

خلاصه داستان:
تیمور گلچین مرد مسن، خودخواه و ثروتمندیست که تمامی دارائیش را فروخته و در امر ساختمان سازی در دوبی سرمایه گذاری کرده و برای همیشه به آنجا می رود. در مسیر فرودگاه او با حاجی فیروزی برخورد لفظی پیدا می کند و حاجی فیروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار میگوید. در دوبی تیمور به طور غیر منتظره ای با عوارض بحران اقتصادی جهانی مواجه می شود و میفهمد شریک ایرانی اش فرار کرده است و…

بازیگران:
فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، مرجانه گلچین، نگار فروزنده، سام درخشانی، رضاتوکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، سحر ولدبیگی، مریم کاویانی، مریم سلطانی، سیدجواد هاشمی، یوسف صیادی، رامین راستاد، شهاب عباسی، رضا بنفشه‌خواه و…

 



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال جدید و بسیار زیبای “بچه های نسبتا بد” با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم

قسمت 28 (آخر) اضافه شد

دانلود رایگان سریال بچه های نسبتا بد با لینک مستقیم

کارگردان: سیروس مقدم | ژانر: اجتماعی | مدت زمان: 40 دقیقه

سال پخش: 1392 | تعداد قسمت ها: 28 قسمت

فرمت: MP4 | حجم: 180 + 350 مگابایت

خلاصه داستان:

داستان چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاوصندوق را به سرقت می‌برند، داخل این صندوق 2000 سکه‌ی بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه‌ی خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است. با از دست رفتن سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی زوج‌ در روز عید فطر اهدا شود، موسسه‌ی خیریه دچار بحران می شود…

بازیگران:

حمید گودرزی، اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام، علی طباطبایی، شهرزاد کمالی و با حضور یوسف تیموری و هنرمندی اکبر عبدی



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز فوق العاده زیبا و دیدنی وضعیت سفید

با لینک مستقیم و کیفیت عالی TVRip

در 42 قسمت کامل

دانلود سریال وضعیت سفید

کارگردان: حمید نعمت الله | موضوع: طنز کلاسیک

زمان تقریبـی: 50 دقیـقه | تعـداد قسمت ها: 42 قسـمت

فرمت و کیفیت: MP4 با کیفیت بالا | حجم تقریبی: 300 مگابایت

خلاصه داستان:
به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان 1366 اعضای خانواده‌‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می‌شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است. استقرار این خانواده در باغ و هم‌جواری آنها با مردم روستا که در اوج همدلی بسر می‌برند، حوادث گوناگونی را برای خانواده رقم می‌زند که باعث درک آنها از مشکلات یکدیگر و ریشه‌های بی‌اهمیت اختلافاتشان می‌شود. آنها در طی این ماجراها درمی‌یابند که استعداد کمک و یاری به یکدیگر را دارند و…

بازیگران
عرفان ابراهیمی (رضا)، مونا احمدی (شیرین)، افسانه بایگان (محترم)، ابوالفضل پورعرب (بیژن)، شهین تسلیمی (احترام)، رویا جاویدنیا (سهیلا)، افسانه چهره‌آزاد (سیما)، سپهر حیدری نژاد (شهاب)، شکرالله حسنی (سرایدار)، سیما خضرآبادی (شهناز)، حمیرا ریاضی (مهناز)، امیرحسین رستمی (فراز)، شیرین زنگنه (مادر شهاب)، اسماعیل سلطانیان (بهرام)، علی سلیمانی (بهزاد)، فرهاد شریفی (همایون)، شهنوش شهباززاده (همدم)، ناز شادمان (پوری عروس)، ناصر شهریاری (ناصر)، عباس غزالی (بهروز)، یونس غزالی (امیرمحمد گلکار)، امیر کاظمی (شهروز)، سارا کریمی (ساناز)، لیندا کیانی (منیره)، سهیلا گلستانی (منیژه)، شایان مقاره عابد (شهرام)، عزت‌الله مهرآوران (هوشنگ)، پوراندخت مهیمن (افتخار)، رابعه مدنی (مادربزرگ)، پریسا محمدی (الهه)، اکبر مددی مهر (مدیر مدرسه)، اصغر نقی‌زاده (عباس آقا)، جواد هاشمی (احمد)، سارا همتی (مینا)، بامداد نعمت‌الله (یحیی)



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز و زیبای “مرد هزار چهره” با کیفیت خوب 480p

با لینک مستقیم و حجم کم با فرمت WMW

به درخواست کاربران

دانلود سریال مرد هزار چهره

کارگردان: مهران مدیری | موضوع: طنز اجتماعی

تعداد قسمت ها: 13 | پخش شده در نوروز 87 از شبکه سه

مدت زمان: 45 دقیقه | فرمت: WMV | محدوده حجم: 120 مگابایت

خلاصه داستان:
داستان یک کارمند ساده هست که ناخواسته وارد ماجراهایی می شود که مجبور می شود در هر نقشی بازی کند و…

بازیگران:
پرویز فلاحی‌پور، علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری، رضا فیض نوروزی، اکرم محمدی، اسماعیل سلطانیان، بهاره رهنما، سروش صحت، پرستو گلستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، غلامرضا نیک‌خواه، رامین پورایمان، فلامک جنیدی، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، روشنک عجمیان، سعید پیردوست، ساعد هدایتی، علی لک ‌پوریان، غلام‌حسین تسعیری، محمدجواد عزتی، شایان احدی‌فر، شهین تسلیمی، پروین قائم‌مقامی، امیرحسین رستمی، شقایق رحیمی‌راد، حمید نیک ‌نبرد، اکبر قدمی، کیانوش گرامی، شهریار فخاری و لقمان نظیری.



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : ADMN

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای هوش سیاه 2 با کیفیت عالی

سری دوم مجموعه هوش سیاه در 26 قسمت

پشت صحنه سریال اضافه شد

دانلود فصل دوم سریال هوش سیاه

کارگردان: مسعود آب پرور | موضوع: پلیسی | سال انتشار: 92

مدت زمان: 45 دقیقه | تعداد قسمت ها: 26 قسمت

فرمت: MP4 | حجم: 350 مگابایت

داستان سری دوم هوش سیاه: داستان «هوش سیاه 2» از زندان آغاز می‌شود. در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت‌هایش در خارج از زندان است. دانلود این سریال با کیفیت عالی در سایت فارس وی فراهم شد.

Download Hooshe Shiah 2

بازیگران: حسین یاری، کیکاووس یاکیده، سودابه بیضایی، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : ADMN

دانلود فصل اول سریال زیبای هوش سیاه با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم

به درخواست بسیاری از کاربران گرامی

دانلود فصل اول سریال هوش سیاه

کارگردان: مسعود آب پرور | موضوع: پلیسی، اجتماعی

تعداد قسمت ها: 15 قسمت: مدت زمان: 40 دقیقه

فرمت: MP4 | حجم: 500 + 250 مگابایت

خلاصه داستان:
سرگرد احمدی با پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک «کامران بوریایی» درگیر شده و به موازات آن پرونده های دیگری را هم رسیدگی می کند. در هر قسمت این مجموعه پلیسی ضمن پیگیری مستمر پرونده کامران بوریایی بعضاً پرونده جدیدی را از جمله سرقت نرم افزار، تلاش برای هک بانک و بیمه، شرکت های هرمی، دوستی های مخرب و بنیانکن اینترنتی، مزاحمت از طریق اینترنت و… مفتوح و رسیدگی می کند و این پرونده ها در همان قسمت به سرانجام رسیده و بسته می شود.

بازیگران:
حسین یاری، آتیلا پسیانی، رضا رویگری، سودابه بیضایی، داریوش اسدزاده، کمند امیرسلیمانی، رضا توکلی، کیکاکووس یاکیده و…



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان فصل دوم سریال اینترنتی نفوذ با کیفیت عالی 720p

با لینک مستقیم و به همراه پشت صحنه و آنونس

قسمت 12 (آخر) اضافه شد

دانلود فصل دوم سریال نفود

نام سریال: نفوذ (فصل 2) | کارگردان: آرش تیمورزاده | ژانر: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 12 قسمت | مدت زمان: 10 دقیقه

فرمت: MP4 | کیفیت: 720p HD

درباره سریال:
داستان این فصل در ادامه فصل قبل بوده و همان مبحث جوانان و اینترنت را در کنار ماجرایی تروریستی که امنیت فضای مجازی کشور را به خطر می اندازد دنبال می کند. فصل دوم نفوذ در 12 قسمت 10 دقیقه ای طراحی گردید و برای دانلود رایگان در اختیار شماست.

بازیگران:
فرامرز روشنایی، نفیسه روشن، کاوه آهنگر، علیرام نورایی، پندار اکبری، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، دینا آبرون



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان فصل اول سریال اینترنتی نفوذ با کیفیت عالی 720p

با لینک مستقیم و به همراه پشت صحنه و آنونس

به درخواست کاربران

دانلود فصل اول سریال نفود

نام سریال: نفوذ (فصل 1) | کارگردان: آرش تیمورزاده | ژانر: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 10 قسمت | مدت زمان: 10 دقیقه

فرمت: MP4 | کیفیت: 720p HD

درباره سریال:
سریال اینترنتی نفوذ با موضوع “جوانان و فضای مجازی” می باشد که برای اولین بار در ایران منتشر شد. این سریال به آموزش جوانان در استفاده صحیح از فضای مجازی که لازمه رشد و ارتقای جامعه امروز است، می پردازد.

بازیگران:
نفیسه روشن، فرامرز روشنایی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، شراره دولت آبادی، میر مهدی کیا



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز و زیبای “عصر پاییزی” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم MP4

قسمت 35 (آخر) اضافه شد

دانلود سریال عصر پاییزی با کیفیت عالی

کارگردان: اصغر نعیمی | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 1391

تعداد قسمت ها: 35 قسمت | مدت زمان: 40 دقیقه

فرمت: MP4 | حجم: 150 + 300 مگابایت

زمان پخش: 22:30 از شبک یک

خلاصه داستان:
داستان این سریال درباره مردی به نام عطا (با بازی علی عمرانی) است که 30 سال بعد از مرگ همسرش، در شصت سالگی، مجددا ازدواج می‌کند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسکان می‌دهد و ماجراهای طنزی رقم می خورد…

بازیگران:
نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی، علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، علی سلیمانی، سینا رازانی، رویا میرعلمی، رضا آهادی، شهرزاد عبدالمجید، سعید پیردوست و مرحوم رامین نعمتی

 



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال هفتگی و بسیار زیبای کلاه پهلوی با لینک مستقیم

همه تمام قسمت های سریال کلاه پهلوی با کیفیت عالی

Download Kolah Pahlavi High Quality

قسمت 54 (آخر) اضافه شد

دانلود مستقیم سریال کلاه پهلوی با کیفیت عالی

کارگردان: سید ضیاءالدین دری | موضوع: تاریخی، سیاسی و اجتماعی

تعداد قسمت ها: 54 قسمت | حجم: حدود 450 مگابایت

کشور سازنده: ایران و فرانسه | زبان: فارسی

خلاصه داستان:
«فرخ باستانی» جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه است. او پس از تحصیل در مدرسه دارالفنون تهران، برای ادامه تحصیل به پاریس می رود. پاریس در روزهای پس از جنگ جهانی اول شرایط سختی دارد. این وضعیت فشار زیادی به فرخ می آورد. او طی حوادثی با دختری ایرانی فرانسوی به نام بلانش آشنا می شود که از پدری فرانسوی و مادری ایرانی متولد شده است. فرخ طی ماجراهایی با بلانش ازدواج میکند و موفق میشود سمت منشی گری «حسن تقی زاده» سفیر وقت ایران در پاریس را در فاصله سال های 1933 تا 1934 به دست آورد.

تقی زاده هنگام بازگشت فرخ باستانی به ایران، طی نامه ای خطاب به «علی اصغر حکمت» وزیر فرهنگ و معارف توصیه می کند از فرخ در دستگاه حکومت استفاده کند. حکمت نیز به «محمود جم» وزیر داخله توصیه فرخ را می کند و به این ترتیب فرخ باستانی به سمت فرماندار یک شهرستان کوچک کویری با نام «سامان» منصوب می شود. فرخ پس از حضور در آن شهرستان به مرور اقدام به تخریب بافت سنتی شهر و جایگزین کردن آن با خیابانی مدرن و مغازه هایی جدید می کند.

حضور همسر فرانسوی او در آن شهر کوچک و مذهبی نیز به مرور باعث بروز تغییراتی در شهر می شود. چندی بعد با صدور فرمان کشف اجباری حجاب بانوان، اتفاق های تازه ای در شهر سامان رخ می دهد.

.

بازیگران:
امین حیایی، داریوش فرهنگ، مریلا زارعی، محمدرضا شریفی نیا، شقایق فراهانی، با معرفی امیرعلی دانایی، نگین محسنی وبهاره کیان افشاری عباس امیری، سیروس گرجستانی، نیلوفر خوش خلق



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان تمام قسمت های فصل اول سریال ستایش با کیفیت عالی

محصول 1389 با لینک مستقیم و با فرمت پخش AVI

دانلود فصل اول سریال ستایش با کیفیت عالی

کارگردان: سعید سلطانی | موضوع: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 44 قسمت | سال پخش: 1389

مدت زمان: 40 دقیقه | فرمت: AVI | حجم: 300 مگابایت

خلاصه داستان:
این مجموعه تلویزیونی، حول محور دختر جوانی به نام ستایش است. محمد، برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید. طاهر، دوست محمد به او کمک می‌کند تا از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و طاهر درمی گیرد و…

بازیگران:
داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، نرگس محمدی، گوهر خیراندیش، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، رامسین کبریتی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، رابعه اسکویی، رضا ایران‌منش، آزیتا لاچینی، مریم بوبانی و…



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان سریال طنز بسیار زیبا و تماشایی نابرده رنج

با لینک مستقیم و کیفیت TVRip و 34 قسمت کامل

به درخواست کاربران گرامی سایت

دانلود سریال نابرده رنج با کیفیت عالی

کارگردان: علیرضا بذرافشان | موضوع: طنز اجتماعی
تعداد قسمت ها: 34 قسمت: مدت زمان: 40 دقیقه
فرمت: AVI | حجم: حدود 250 مگابایت

داستان
این مجموعه که به سال های شصت و زمان جنگ ایران و عراق میباشد در مورد جوانی با نام اسد (با بازی کامبیز دیرباز) است که به دلیل قاچاق کالا به زندان میافتد و در همین حین پدرش فضلعلی (با بازی صدرالدین حجازی) فوت میکند و پس از مرگ وی دفتر خاطرات پدر به اسد میرسد اسد با خواندن این دفترچه متوجه میشود که در روستایی با نام سلمت آباد در نزدیکی شهر پاوه گنج خانوادگی پنهان است و به همین دلیل از زندان فرار میکند تا با پیدا کردن گنج کمکی برای خانواده خود انجام دهد..

بازیگران اصلی:
کامبیز دیرباز، سام درخشانی، میلاد کی مرام، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، سحر دولتشاهی، صدرالدین حجازی، علی اوسیوند



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مجموعه بسیار زیبا و دیدنی مختارنامه با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و 40 قسمت کامل TVRip

دانلود مستقیم مختارنامه با کیفیت عالی

کارگردان: داوود میرباقری | ژانر: تاریخی

سال پخش: 1389 | تعداد قسمت ها: 40

فرمت: AVI | مدت: 50 دقیقه | حجم: 350 مگابایت

خلاصه داستان:
مجموعه مختارنامه روایتگر زندگی یکی از شخصیت های بزرگ تاریخ شیعه، مختاربن ابوعبیده ثقفی است که پس از واقعه جانسوز عاشورا به خونخواهی از حضرت سید الشهداء (ع) برخاست و در سال 66 هجری قیام خود را آشکار کرد و موفق شد …

بازیگران:
فریبرز عرب‌نیا، انوشیروان ارجمند، ژاله علو، ابراهیم آبادی، گوهر خیراندیش، فریبا کوثری، شهرام حقیقت‌دوست، الهام حمیدی، حدیث فولادوند، رضا رویگری، نسرین مقانلو، آهو خردمند، مهدی فخیم‌زاده، رضا کیانیان، ویشکا آسایش، داوود رشیدی، امین زندگانی، فرهاد اصلانی، فرخ نعمتیف پرویز پورحسینیف بهنوش طباطبایی، جعفر دهقان، حامد حدادی، محمد صادقی



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : ADMN

دانلود رایگان سریال نوروزی طنز و بسیار زیبای پایتخت 2 با لینک مستقیم

15 قسمت با کیفیت عالی و به همراه نسخه کم حجم MP4

دانلود سریال نوروزی پایتخت 2

موضوع: طنز | سال انتشار: نوروز 1392

کارگردان: سیروس مقدم | فرمت: MP4

مدت زمان: حدود 60 دقیقه

داستان سریال پایتخت 2:
این سریال سفر نقی و خانواده‌اش را از شمال به جنوب کشور به تصویر کشیده است، اما این بار کامیون ارسطو بجای اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته پیش ساخته‌ای را حمل می‌کند که قرار است از شمال به جنوب برده شود…

بازیگران:
محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، لیندا کیانی و…

 

دانلود سریال نوروزی پایتخت 2



ادامه مطلب ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود رایگان سریال بسیار زیبای “پایتخت” نوروز 1390 با کیفیت عالی

محصول 1390 با لینک مستقیم و با فرمت پخش MP4

به درخواست بسیاری از کاربران سایت

دانلود سریال پایتخت با کیفیت عالی

کارگردان: سیروس مقدم | موضوع: طنز، اجتماعی | سال پخش: 1390

تعداد قسمت ها: 15 | کیفیت: TVRip | مدت زمان: 40 دقیقه

فرمت تصویر: MP4 | حجم میانگین: 350 مگابایت



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 25038
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 25038
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید